Olala diamond painting

  Hoi hoi,


We snotteren heel wat af in een jaar en dan is het wel fijn als er papier in de buurt staat .



..en hoe leuk is het als je je  snottebel papiertje uit deze mooi box kunt halen ..het staat alleen al erg leuk in je kamer of sl.kamer, of waaar jij het maar kwijt wil.

Wist je dat hier in  ook een w.c rol in kunt stoppen> ideetje van mezelf , toch mooi opgeborgen dan op zo’n w.c rol houder ,nu zie je het niet >zou er wel twee maken of neerzetten> zo heb je altijd voldoende 🥰

Het is errug leuk om te maken...beetjeverslavend, maar dat is met alle diamond painting (d.p ) er is alweer wat nieuws onder weg wat ik ook erg mooi vind, zodra het er is , laat ik jullie ook mee genieten.

Ik zal straks even mijn foto’s induiken wat ik al gemaakt heb. ..wie weet maak ik jullie ook verslaafd, 😂vele mensen hebben er echt geen grip op gekregen , bij het zien van die kleine steentjes roepen ze al dat het niks voor ze is, maar? Zeg nu eerlijk , als jet het niet probeert weet je ook niet of je het wel leuk vind toch? 

En er zijn ook wel klein projectjes om mee te beginnen> denk maar eens aan een boeklegger...en als je dan de smaak te pakken hebt, ga je steeds een stapje verder tot je een enorme lap hebt > ik heb eentje besteld en al in huis van 180 x 90 cm en nog eentje in ongeveer die maat ,een mooi hert >laat ik jullie allemaal nog wel zien..

Nu> ga ik een kopje koffie drinken en wat eten en vandaag of morgen wat uit mijn fotobestanden...tot snellll

Liefs 
Pareltje🙂

Reacties